ציפויי חרסינה

מרפאת השיניים ד"ר שוורץ
מרפאת השיניים ד"ר שוורץ

מרפאת שיניים רב תחומית ברמת פולג, נתניה

שנה את החיוך שלך עם ציפויי חרסינה בהתאמה אישיתֿ

האם אתה מודע לחיוך שלך? האם אתה מסתיר את השיניים שלך בתמונות או במהלך שיחות? אם כן, ציפויי חרסינה עשויים להיות הפתרון שחיפשת.
ציפויי חרסינה הם טיפול שיניים אסתטי שיכול לשנות את מראה השיניים שלך ולהעניק לך חיוך זוהר ובטוח. ציפויים בהתאמה אישית עשויים מחומר חרסינה חזק ועמיד אשר נועד להתאים לצבע, לצורה ולגודל של השיניים הטבעיות שלך.

ציפוי יכול לתקן מגוון רחב של בעיות שיניים, כגון כתמים, סדקים, רווחים ואפילו בעיות מנשך. הם אופציה פופולרית עבור מטופלים המעוניינים לשפר את המראה הכללי של השיניים מבלי לעבור פרוצדורות פולשניות יותר כגון פלטה או שתלים.
התוצאות של ציפויי חרסינה הן מיידיות, ויכולות להחזיק מעמד שנים רבות בטיפול נאות. הציפויים עמידים בפני כתמים ודורשים תחזוקה מינימלית, מה שהופך אותם לפתרון נוח ועמיד להשגת החיוך שתמיד רצית.

 

היתרונות של ציפויי חרסינה

ציפוי חרסינה לשיניים הוא אופציה מצוינת עבור אנשים המעוניינים לשפר את מראה השיניים שלהם, לאפשר להם חיוך רחב ושובה לב:

  • משפר את מראה השיניים: ציפויי חרסינה יכולים לתת מענה למגוון רחב של בעיות שיניים אסתטיות, כגון שיניים דהויות, סדוקות, פגומות, מוכתמות ועוד. הם יכולים גם לעזור לסגור מרווחים בין השיניים ולגרום לשיניים להיראות אחידות וסימטריות יותר.
  • תוצאות לאורך זמן: ציפויי החרסינה עמידים, מה שמאפשר לאנשים לשמור על חיוך רחב המציג שיניים לבנות ופה בריא לשנים ארוכות.
  • הכנה מינימלית: בניגוד לטיפולי שיניים קוסמטיים אחרים, כמו לדוגמה כתרים לשיניים, ציפויי חרסינה דורשים הכנה מינימלית. רופא השיניים יצטרך להסיר רק כמות קטנה של אמייל מפני השטח של השיניים לפני הנחת הציפויים, ולשמור כמה שיותר ממבנה השיניים הטבעי שלך.
  • ניתן להתאמה אישית: ציפויי חרסינה מיוצרים בהתאמה אישית כדי להתאים למבנה הטבעי של השיניים. רופא השיניים שלך יעבוד איתך כדי לעצב ציפויים התואמים את הצורה, הגודל והצבע של השיניים הטבעיות שלך, ויבטיח שהחיוך שלך ייראה טבעי ויפה.
  • תחזוקה קלה: קל לטפל ולתחזק ציפויי חרסינה. אפשר לצחצח ולהשתמש בחוט דנטלי בדיוק כמו שיניים טבעיות.

איך עובד תהליך ציפויי חרסינה?

התהליך של ציפויי חרסינה כרוך בדרך כלל במספר פגישות עם המרפאה לרפואת שיניים אסתטית:

  1. פגישת ייעוץ ראשונית בה רופא השיניים יאבחן את מצב השיניים, ויקח מפרט של השיניים להכנת מודל אבחנתי.
  2. פגישה שניה, בה רופא השיניים יכין את השיניים שלך על ידי הסרת כמות קטנה של אמייל ממשטח השיניים שלהן מיועד הציפוי. זה מבטיח התאמה נכונה של הציפויים ומאפשר להם להשתלב בצורה חלקה עם השיניים הטבעיות שלך. הרופא גם יקח מידות מדויקות שישמשו ליצירת הציפויים שיהיו מותאמים אישית, ויניח ציפוי זמני.
  3. פגישה שלישית תתקיים לאחר יצירת הציפויים שלך, ובה הציפויים שהוכנו והותאמו לשיניים יונחו עליהן ויודבקו באמצעות דבק מיוחד לצמיתות.

העמידות ואריכות החיים של ציפויי חרסינה

ציפויי חרסינה ידועים בעמידותם ואורך החיים שלהם. חרסינה היא חומר חזק ועמיד בפני שחיקה, מה שהופך אותה לאופציה מצוינת לצורך שיקום שיניים. עם טיפול ותחזוקה נאותים, ציפויי חרסינה יכולים להחזיק מעמד שנים רבות, אפילו עד עשור או יותר.
אחד היתרונות המרכזיים של ציפויי חרסינה היא עמידותם בפני כתמים. בניגוד לשיניים טבעיות, החרסינה אינה נקבובית, ולכן יש סיכוי נמוך יותר שהיא תתעוות עם הזמן. המשמעות היא שהציפויים שומרים על המראה הבהיר והטבעי שלהם למשך שנים רבות.
בנוסף, ציפויי חרסינה נועדו לעמוד בפני כוחות של נשיכה ולעיסה. הם מחוברים כיחידה אחת בדבק מיוחד וחזק למשטח השיניים, מה שמפחית את הסיכון שלהם להיסדק.

כיצד לטפל בציפויי החרסינה שלך כדי לשמור על תוצאות אופטימליות?

טיפול בציפויי החרסינה שלך הוא חלק חיוני בשמירה על תוצאות מיטביות והבטחת אריכות ימים. לכן חשוב:

  • להקפיד על היגיינת פה טובה: לצחצח את השיניים לפחות פעמיים ביום עם מברשת שיניים רכה ולהשתמש בחוט דנטלי או בקיסמים דנטליים. כל זאת במטרה לנקות את שאריות המזון ורובד החיידקים המצטברים על השיניים וביניהן.
  • להימנע ממזונות קשים: אמנם ציפויי חרסינה חזקים, אך הם עדיין עלולים להינזק ממזונות קשים. מומלץ להימנע מלנגוס במזונות קשים כגון תפוחים, גזר וכד'. כמו כן, להימנע מלעיסת קרח, כובעי עטים או חפצים קשים אחרים.ֿ
  • ללבוש מגן פה: אם משתתפים בספורט או בפעילויות אחרות שבהן הפה עלול להיפגע, מומלץ לשים מגן פה כדי להגן על השיניים והציפויים מפני נזק.
  • להימנע משימוש בשיניים ככלי עבודה: להימנע משימוש בשיניים לפתיחת אריזות או בקבוקים, מכיוון שהדבר עלול לגרום לנזק לציפוי.
  • להגביל מזון ומשקאות שמכתימים: למרות שציפויי חרסינה לשיניים עמידים בפני כתמים, עדיין מומלץ להגביל את הצריכה של מזון ומשקאות מכתים כגון קפה, תה ויין אדום.
  • לבקר את רופא השיניים באופן קבוע: בדיקות וניקוי שיניים קבועים חיוניים לשמירה על בריאות הפה והציפויים. רופא השיניים יכול לעקוב אחר מצב הציפויים שלך ולבצע את כל ההתאמות הנדרשות.

בעקבות הכתבה שקראת:

נסיגת חניכיים | סימני דחיית שתל בשיניים

ציפויי חרסינה לעומת פרוצדורות דנטליות מסורתיות: מה מתאים לך?

בכל הנוגע לשיפור מראה השיניים, קיימות מספר אפשרויות, כולל ציפויי חרסינה, הלבנת שיניים וכתרים דנטליים. לכל אחד מהטיפולים הללו יתרונות ייחודיים משלו, והאופציה הנכונה עבורך תהיה תלויה בצרכים ובמצב השיניים הספציפיות שלך.

ציפויי חרסינה:

ציפויי זה הוא טיפול שיניים אסתטי זעיר פולשני שיכול לשפר את מראה החיוך שלך על ידי כיסוי פגמים דנטליים כגון שינויי צבע,סדקים, כתמים ורווחים.
הציפויים מיוצרים בהתאמה אישית כדי להתאים לשיניים שלך בצורה מושלמת, והם מודבקים על פני השיניים באמצעות דבק חזק.
חרסינה היא חומר חזק ועמיד, עמיד בפני כתמים, ויכול להחזיק מעמד שנים רבות עם טיפול נאות.
הציפוי לא מומלץ לשיניים עם עששת או שיניים הסובלות מנזק משמעותי.

הלבנת שיניים:

הלבנת שיניים היא טיפול לא פולשני שיכול לשפר את מראה השיניים על ידי הסרת כתמים על פני שטח השיניים ושינוי צבע.
הלבנת שיניים תוך שעה יכולה להתבצע כיום במהירות, באמצעות שיטה מהפכנית שנקראת zoom. מקרינים קרן אור על החומר שמצפה את זגוגית השן. החומר חודר לשכבה הפנימית ומבהיר את השן מחומרים שחלחלו אל שכבת הדנטין – כתוצאה מצריכת מזונות, שתיה, ועישון – ויצרו כתמים.
היתרון בשיטה שהיא מהירה, רואים תוצאות באופן מיידי, והיא נחשבת בטוחה.
ישנן שיטות נוספות להלבנה אך התהליך שלהן להשגת תוצאות נראות הוא ארוך יותר. הלבנת שיניים אינה מומלצת לשיניים עם הכתמה או שינוי צבע משמעותי והיא מתאימה לשיניים בריאות.

כתרים דנטליים:

כתרים הם טיפול משקם שניתן להשתמש בו לתיקון שיניים שנרקבו או נפגעו באופן משמעותי.
הכתרים מיוצרים בהתאמה אישית כדי להתאים לשיניים הקיימות שלך, והם מחוברים למקומם באמצעות דבק חזק. התהליך מתבצע במשך מספר פגישות טיפוליות אצל רופא השיניים, עד הנחת כתרים קבועים.
כתרים עשויים ממגוון חומרים, כולל חרסינה, זירקוניה ועוד.
כתרים הם אופציה יקרה יותר בהשוואה לציפויי חרסינה לשיניים או הלבנת שיניים.

ציפוי חרסינה תמונה לדוגמה של לפני ואחרי - ד״ר שוורץ

החשיבות של בחירת מרפאת שיניים מנוסה

בחירת מרפאת שיניים מנוסה לציפויי חרסינה חשובה מכמה סיבות:

  • איכות העבודה: בהשקעה בציפויי חרסינה תמיד נרצה שהטיפול יהיה מוצלח ויעיל. מרפאת שיניים מנוסה תשתמש בחומרים איכותיים ובטכנולוגיה העדכנית ביותר כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר .
  • מומחיות ומיומנות: באותה מידה, כדי שהתהליך יענה על הציפיות מומלץ לבחור במרפאת שיניים שיש בה צוות רופאי שיניים, מיומנים ומנוסים שיודעים מה הם עושים.
  • בטיחות: חשוב לבחור מרפאת שיניים שתיתן עדיפות לבטיחות הרפואית של המטופל; הן מבחינת הערכת בריאות הפה, הן מבחינת השימוש במתקני סטריליזציה מתאימים כדי למנוע זיהומים, והן מבחינת ידע נרחב ומעודכן של הפרוטוקולים הרפואיים.
  • מעקב אחרי תהליך: מרפאת שיניים מקצועית תדאג לספק לכל מטופל את ההנחיות הנדרשות לשלב של אחרי הנחת הציפויים, כולל צורת התנהגות דנטלית ומפגשי מעקב.

ציפויי חרסינה: פתרון קבוע לחיוך יפה

ציפוי חרסינה לשיניים הוא טיפול אסתטי פופולרי שמאפשר לך לחייך בלי חשבון, להיות נינוח כשהפה פתוח ולצחוק בפה מלא עם חברים. בעזרת טיפול ותחזוקה נאותים, ציפויי חרסינה יכולים להחזיק מעמד שנים רבות, ולתת מענה קבוע לחיוך יפהפה. עם זאת, חשוב לבחור במרפאת שיניים מקצועית המתמחה בהליכים מסוג זה, כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר ולשמור על בריאות הפה.

תוכן עניינים
ציפויי חרסינה - תמונה ראשית - ד״ר שוורץ

לקביעת תור חייגו 09-8355222 או השאירו פרטים

ממליצים

ניצה בובליל
קרא עוד
מרפאת ד"ר שוורץ מומלצת בחום. מקצועיות, אמינות, יחס אישי וחם. הייתי מאוד בלחץ עוד לפני שנכנסתי לטיפול. מנהלת המרפאה רינת כל כך מדהימה והרגיעה אותי. ד"ר שוורץ מקסים, הסביר לי כל דבר ברוגע ובנועם. היה לי טיפול מדהים. מחכה כבר לפעם הבאה. צוות מספר 1.
אמיר פריזנטי
קרא עוד
שירות מקצועי ומהיר. משלב טכנולוגיה חדשה בעולם כתרים וסתימות.
גיל כהן
קרא עוד
שירות מעולה ומקצועי. זמן המתנה קצר ומחיר מצוין.
תמי ינאי
קרא עוד
מרםאה איכותית ומקצועית. צוות מקצועי ומיומן. שיטות חדשניות. אמינים מאוד ומקצועיים ביותר. מומלץ בחום!!
נאור בוארון
קרא עוד
רופאים מקצועיים יחס אדיב צוות המרפאה הכי טוב שנתקלתי בו. ממליץ לכולם לטפל אצל מרפאת השיניים של ד"ר שוורץ.
אפרת בוקר
קרא עוד
ממליצה בענק על רופא מדהים ומקצועי. לא הרגשתי כאב והכי מרוצה!
שמואל אלעד
קרא עוד
יעילים ומקצועיים מאוד!
טל אלגזי
קרא עוד
דיוק ואסתטיקה!
אורלי גבאי
קרא עוד
שומעים, אנחנו אצל ד"ר סנונית הבת שלי נועם בת 16, מוכנה ללכת רק אליה, עשתה אצלה יישור שיניים וסתימה אף פעם לא מרגישים כאב. סנונית עדינה, נעימה וכל כך מקצועית. תקשיבו תבואו רק אליה באמת שהיא אלופה!!!! ד"ר סנונית הזריקה לנועם זריקת הרדמה ותוך כדי כך נועם בתי מחייכת :) אם רק הייתם מבינים כמה זה גדול שהיא לא מפחדת וואו! סנונית אלופה! ץודה רבה סנונית אהובה אנחנו בוחרים רק בך!
הקודם
הבא

מידע מקצועי

תמונה ראשית - יישור שיניים למבוגרים- מרפאת השיניים דר שוורץ בנתניה

יישור שיניים למבוגרים

למה חשוב ליישר שיניים עקומות בכל גיל? טיפולי אורתודונטיה, כלומר יישור שיניים, נחשב בעבר כמתאים בעיקר לילדים ונוער. למעשה, תיקון של מנח השיניים ומיקום השיניים

קרא עוד »

צרו קשר

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​