ציפוי שיניים למינייט

מרפאת השיניים ד"ר שוורץ
מרפאת השיניים ד"ר שוורץ

מרפאת שיניים רב תחומית ברמת פולג, נתניה

מהו למינייט?

למינייט הוא ציפוי שיניים עדין ודק מאוד מחרסינה, המונח על פני השטח הקדמי של השן כדי לשפר את המראה שלה. הציפוי מותאם לצורה ולצבע שיניו של המטופל. זהו טיפול שיניים אסתטי פופולרי המשמש לשיפור המראה של שיניים פגועות, סדוקות או מוכתמות בקלות. ציפוי למינייט יכול גם לשמש לעיתים גם למילוי מרווחים בין השיניים .
ציפוי למינייט יכול להוות פתרון לשיפור מראה השיניים לאורך זמן, עם טיפול ותחזוקה נאותים. הציפויים גם עמידים בפני כתמים ויכולים לספק פתרון בעל מראה טבעי ועמיד להשגת חיוך יפה.

נסיגת חניכיים


היתרונות של ציפוי שיניים למינייט

לציפוי שיניים למינייט יש לא מעט יתרונות, כי הוא:

  • אסתטי: ציפוי למינייט יכול לשפר את המראה של שיניים דהויות, כהות, סדוקות או שחוקות, ולהעניק למטופלים חיוך יפה ובטוח יותר. ניתן להתאים אותם לצבע ולצורה של השיניים הקיימות של המטופל, מה שמבטיח תוצאה במראה טבעי.
  • פונקציונלי: ציפוי למינייט יכול לסייע בהגנה על פני השטח של השיניים ולמנוע נזק או ריקבון נוספים.
  • פשוט: תהליך ההנחה של ציפוי למינייט דורש הסרה מינימלית של אמייל השן בהשוואה להליכים דנטליים אסטתיים אחרים. הוא בדרך כלל אינו כואב, ומאפשר למטופלים לחזור לפעילות רגילה באופן מיידי.
  • עמיד: ציפוי למינייט עמיד לאורך זמן עם טיפול ותחזוקה נאותים. הוא עשוי מחומרים איכותיים שיכולים לעמוד בפני בלאי רגיל, מה שהופך אותם להשקעה טובה בבריאות וביופי של השיניים לטווח ארוך.

> מדריך מקיף לטיפול בחנייכים

לאלו מצבים מומלץ ציפוי שיניים למינייט?

במרפאת השיניים הרב תחומית של ד"ר שוורץ יש רופא המתעסק בציפוי למינייט, שמטפל במצבים כמו:

  • שיניים צבועות/כהות.
  • סגירת רווחים.
  • עיצוב חיוך- שיניים קטנות, שבורות או לא פרופורציונליות זו לזו.
  • טיפול בשחיקה פתולוגית (הרגל שליקה או שחיקה חומצית).
  • השלמת שיניים חסרות.
  • הרמת מנשך לשיניים שהתקצרו עקב שחיקה במהלך השנים – במקום טיפולי שורש ושיתוף אגרסיבי לצורך ביצוע כתרים.
  • פתרון בעיית צפיפות שיניים.
  • ציפוי שיניים למינייט לעומת ציפוי מסורתי.

ציפויי שיניים מסורתיים נמצאים בשימוש במשך שנים רבות, בעוד שציפוי שיניים למינייט הוא אפשרות חדישה יותר. כמה הבדלים בין השניים:

קטגוריה ציפוי מסורתי ציפוי למינייט
חומר ציפויים מסורתיים עשויים בדרך כלל מחרסינה, שהוא חומר חזק ועמיד הדומה מאוד לשיניים טבעיות. עשוי משכבה דקה הרבה יותר של חרסינה, מה שהופך אותו לעדין יותר ואסתטי יותר.
עובי ציפויים מסורתיים עבים יותר מציפויי למינייט, מה שאומר שצריך להסיר יותר ממבנה השיניים הטבעי כדי לפנות להם מקום. דקים יותר, ודורשים פחות הכנת שיניים, מה שהופך אותם לאופציה פחות פולשנית.
מראה יכולים לשפר את מראה השיניים, אך ציפוי מסורתי עשוי להיות יעיל יותר עבור שינויי צבע חמורים או בעיות שיניים קשות עשוי להיות בחירה טובה יותר עבור בעיות אסתטיות.

תהליך הטיפול

  • ייעוץ: הצעד הראשון הוא לקבוע פגישת ייעוץ עם הרופא שיניים.
  • הכנת שיניים: רופא השיניים מכין את השיניים על ידי שיוף או הסרת כמות קטנה של אמייל שיניים מהמשטח הקדמי של כל שן. שלב זה הכרחי כדי להבטיח שהציפוי יודבק וישתלב כראוי ויראה טבעי.
  • הכנת מודל: מודל של צורת השיניים מבחינת מידות וכד', על מנת לוודא שההתאמה מדויקת.
  • ציפוי זמני: רופא השיניים יניח ציפוי זמני, עד אשר הציפוי האישי הקבוע יהיה מוכן.
  • הדבקה: בפגישה השניה רופא השיניים יניח בזהירות את הציפויים על השיניים, ויבצע את כל ההתאמות הנדרשות כדי להבטיח התאמה ומראה נאותים. הוא ישתמש בחומר הדבקה מיוחד ובאור אולטרה כחול כדי לעזור לחומר ההדבקה להתקשות ולהתייצב במקומו.ֿ

טיפול בשיניים לאחר קבלת ציפוי שיניים למינייט

לאחר סיום הטיפול יש להגיע לביקורת אחת לשנה, ולבצע ניקוי פעמיים בשנה אצל השיננית. ישנם מצבים בהם הרופא ימליץ להרכיב באופן קבוע סד לילה להגנה על הציפויים.

ציפוי שיניים למינייט לשיניים רגישות

שיניים רגישות בגלל עששת או מחלת חניכיים פעילה או בעיות אחרות בחניכיים זקוקות לטיפול מקדים לפני שהן מקבלות ציפוי למינייט.
שיניים רגישות ומוחלשות, שאיבדו כבר כמות משמעותית מהאמייל הבסיסי שלהן, פחות מתאימות לציפוי מסוג זה מכיוון שיהיה קשה להתאים ולהדביק את הציפוי למה שנותר מהשן.
מטופלים הסובלים מברוקסיזם, כאלה שחורקים, מהדקים או שוחקים את השיניים, אינם מועמדים מתאימים לקבלת ציפוי שיניים מכיוון שהמצב יגרום לציפוי להיסדק או להישבר.
בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם רופא לציפויי שיניים, שיבדוק, יאבחן ויתן חוות דעת.

תוכן עניינים
ציפוי שיניים למינייט - תמונה ראשית - ד״ר שוורץ

לקביעת תור חייגו 09-8355222 או השאירו פרטים

ממליצים

ניצה בובליל
קרא עוד
מרפאת ד"ר שוורץ מומלצת בחום. מקצועיות, אמינות, יחס אישי וחם. הייתי מאוד בלחץ עוד לפני שנכנסתי לטיפול. מנהלת המרפאה רינת כל כך מדהימה והרגיעה אותי. ד"ר שוורץ מקסים, הסביר לי כל דבר ברוגע ובנועם. היה לי טיפול מדהים. מחכה כבר לפעם הבאה. צוות מספר 1.
אמיר פריזנטי
קרא עוד
שירות מקצועי ומהיר. משלב טכנולוגיה חדשה בעולם כתרים וסתימות.
גיל כהן
קרא עוד
שירות מעולה ומקצועי. זמן המתנה קצר ומחיר מצוין.
תמי ינאי
קרא עוד
מרםאה איכותית ומקצועית. צוות מקצועי ומיומן. שיטות חדשניות. אמינים מאוד ומקצועיים ביותר. מומלץ בחום!!
נאור בוארון
קרא עוד
רופאים מקצועיים יחס אדיב צוות המרפאה הכי טוב שנתקלתי בו. ממליץ לכולם לטפל אצל מרפאת השיניים של ד"ר שוורץ.
אפרת בוקר
קרא עוד
ממליצה בענק על רופא מדהים ומקצועי. לא הרגשתי כאב והכי מרוצה!
שמואל אלעד
קרא עוד
יעילים ומקצועיים מאוד!
טל אלגזי
קרא עוד
דיוק ואסתטיקה!
אורלי גבאי
קרא עוד
שומעים, אנחנו אצל ד"ר סנונית הבת שלי נועם בת 16, מוכנה ללכת רק אליה, עשתה אצלה יישור שיניים וסתימה אף פעם לא מרגישים כאב. סנונית עדינה, נעימה וכל כך מקצועית. תקשיבו תבואו רק אליה באמת שהיא אלופה!!!! ד"ר סנונית הזריקה לנועם זריקת הרדמה ותוך כדי כך נועם בתי מחייכת :) אם רק הייתם מבינים כמה זה גדול שהיא לא מפחדת וואו! סנונית אלופה! ץודה רבה סנונית אהובה אנחנו בוחרים רק בך!
הקודם
הבא

מידע מקצועי

תמונה ראשית - יישור שיניים למבוגרים- מרפאת השיניים דר שוורץ בנתניה

יישור שיניים למבוגרים

למה חשוב ליישר שיניים עקומות בכל גיל? טיפולי אורתודונטיה, כלומר יישור שיניים, נחשב בעבר כמתאים בעיקר לילדים ונוער. למעשה, תיקון של מנח השיניים ומיקום השיניים

קרא עוד »

צרו קשר

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​