רפואת שיניים דיגיטלית

מרפאת השיניים ד"ר שוורץ
מרפאת השיניים ד"ר שוורץ

מרפאת שיניים רב תחומית ברמת פולג, נתניה

מהי רפואת שיניים דיגיטלית?

רפואת שיניים דיגיטלית היא אחת ההתפתחויות המעניינות והמועילות ביותר ברפואת שיניים בשנים האחרונות. תחום זה מחולל שינוי עמוק באופן שבו שירותי רפואת שיניים מספקים מענה איכותי בכלל ובהשתלות שיניים בפרט. אפשר לומר כי רפואת שיניים דיגיטלית הכניסה טכנולוגיות דיגיטליות למרפאות השיניים, ככלי עזר לרופא ואספקת פתרונות טובים יותר למטופל. העידן הדיגיטלי הכניס קשת רחבה של כלים וטכניקות שמטרתם לשפר את האבחון, תכנון הטיפול והליווי המקצועי גם יחד. כך נסללת הדרך לטיפול שיניים מדויק, יעיל ומותאם בצורה אישית וטובה מאי פעם.

 

מהן הטכנולוגיות ברפואת השיניים הדיגיטלית?

כאשר אנו מדברים על הטכנולוגיות של רפואת שיניים דיגיטלית, אנו מתייחסים למגוון פתרונות וכלים חדשניים. למשל: 

  • תוכנות חכמות שמסייעות לרופאי השיניים בתור כלי עזר לאבחון מדויק, ניתוח תוצאות של צילומי רנטגן והדמיות. טכנולוגיה זו משפרת את היעילות והדיוק של טיפולי השיניים, ומאפשרת בניית תוכניות טיפול מותאמות אישית, המבוססות על פרופיל ומבנה השיניים הייחודי של המטופל או המטופלת.
  • סורקים דיגיטליים מתקדמים מתחילים להיכנס לשימוש במדינות שונות ובמעבדות שיניים ברחבי העולם וכעת גם בארץ. הסורקים שעליהם אנו מדברים מאפשרים לייצר תבניות דיגיטליות של מבנה השיניים. המודלים הדיגטיליים מחוללים מהפכה ברפואת השיניים על ידי שינוי שיטות ישנות שהיו מסורבלות ופחות יעילות. 
  • הדפסות דיגיטליות עומדות כיום לרשות הרפואה. ניתן כיום להשתמש בחומרים מיוחדים להדפסה תלת מימדית, כן – גם ברפואת שיניים! חומרים מיוחדים שנטענים אל מדפסות תלת מימד ייעודיות, מאפשרים יצור תותבות, כתרים ופתרונות אחרים לצורך שחזור שיניים או הכנת שתלים באופן מותאם ומדויק יותר.
  • חוויית מטופל דיגיטלית גם היא דבר ראוי לציון. מטופלים יכולים כיום לאסוף מידע על מגוון סוגי טיפולים וחידושים, במרחב הדיגיטלי. זה כמובן לא בא על חשבון חידושים כגון שימוש בחומרים תואמים ביולוגית בשחזורי שיניים, כתרים ובניית שתלים. החומרים הללו מאפשרים השתלות שמותאמות לאופי הביולוגי הטבעי של הגוף. גישה זו מפחיתה את הסיכון לתגובות שליליות בהשתלות שיניים ובטיפולים אחרים. 

מהן הטכנולוגיות ברפואת השיניים הדיגיטלית - ד״ר שוורץ

אילו טיפולי שיניים ניתן לבצע ברפואה דיגיטלית? 

רפואת שיניים דיגיטלית הרחיבה באופן משמעותי את היקף הטיפולים החדשניים, ומציעה דיוק, יעילות ונוחות חסרי תקדים עבור המטופלים. מבין הטיפולים השונים נציג כמה דוגמאות מרכזיות:

  • השתלות שיניים ממוחשבות זהו אחד הפיתוחים המשמעותיים ביותר בתחום רפואת השיניים הדיגיטלית. מדובר בשימוש בטכניקות ממוחשבות להשתלות שיניים. גישה זו כוללת שימוש בכלי הדמיה מעולים שעוזרים עם תכנון והתאמות באופן דיגיטלי. באופן זה אפשר להגיע למיקום מדויק של שתלים דנטליים. בעזרת טכנולוגיות של הדמיה תלת ממדית וניתוח מונחה מחשב, אנשי המקצוע המובילים ברפואת השיניים מתכננים את ההשתלה בסביבה וירטואלית עוד לפני הניתוח בפועל. 
  • אורתודונטיה דיגיטלית (יישור שיניים) – תחום האורתודונטיה עבר גם הוא מהפכה על בסיס הטכנולוגיות דיגיטליות. הדבר בולט במיוחד בשיטה של שימוש בקשתיות שקופות. הדמיה דיגיטלית והדפסה תלת ממדית מאפשרים יצירת קשתיות בהתאמה אישית המותאמות לאנטומיה של פיהם של המטופלים. התהליך מתחיל בסריקה דיגיטלית של שיני המטופל או המטופלת, ולאחר מכן שימוש בתוכנה לתכנון מהלך תנועת השיניים לאורך זמן הטיפול. הקשתיות מיוצרות לאחר מכן באמצעות טכנולוגיית הדפסה תלת ממדית. שיטה זו יוצרת  חלופה אסתטית ונוחה יותר לעומת הסמכים המתכתיים הוותיקים. יש כאן יתרון חשוב של תכנון, טיפול ומעקב מדויקים.
  • רפואת שיניים בלייזר – תחום נוסף בו הטכנולוגיה הדיגיטלית נכנסה לתמונה הוא השימוש בלייזר לטיפולי שיניים שונים. רפואת שיניים בלייזר יכולה לשמש למגוון פרוצדורות, כדוגמת טיפולי עששת, עיצוב חניכיים ואף שיפור טיפולי הלבנה. הדיוק של טכנולוגיית הלייזר מאפשר הענקת טיפולים מדויקים מאוד ופולשניים פחות. המשמעות היא פחות כאבים זמני התאוששות מהירים יותר.

עשוי לעניין אתכם | כל סוגי ציפוי השיניים >>

דיוק של טכנולוגיית שתלים מתקדמת

דיוק בטכנולוגיית השתלת שיניים מתקדמת משמעותו אותו דיוק שמגיעים אליו במהלך מיקום השתל. זו תוצאה ישירה של ההתקדמות הדיגיטלית. תוצאות מדויקות חשובות ומועילות מכמה סיבות. באמצעות הדמיה דיגיטלית וטכניקות כירורגיות מונחות מחשב, ניתן להציב את השתלים בדיוק יוצא דופן. התוצאה – מניעת פגיעה בעצבים וכלי דם וטיפול באופן שמבטיח את מיקום השתל בדייקנות חסרת תקדים. כל זאת לפי האנטומיה של הלסת והפנים ולפי צרכי האסתטיקה של המטופל. 

בנוסף, הדיוק במיקום השתל בהנחיית מחשב מוביל לתוצאות טיפול טובות יותר. התוצאה היא אוסאואינטגרציה אופטימלית, כלומר התהליך שבו השתל משתלב עם עצם הלסת מתנהל היטב ובאחוזי הצלחה נהדרים. התוצאה היא בסיס יציב לשתל לאורך שנים. הדייקנות אף עוזרת לכך שהשן תיראה טבעית ותתפקד ביעילות.

שיפור חווית המטופל עם השתלות שיניים דיגיטליות

שתלים דנטליים דיגיטליים משפרים משמעותית את חווית המטופל על ידי שיפור תהליך הטיפול, הנוחות והדייקנות. ראשית, הטכנולוגיה הדיגיטלית מאפשרת תכנון מפורט עוד לפני הטיפול, מה שמאפשר לרופא השיניים לראות ולהראות באופן ברור ובהמחשה מלאה, איך תיראה התוצאה הסופית. כל זאת עוד לפני תחילת ההליך. הדבר אפשרי בזכות שימוש בהדמיה תלת ממדית ומודלים מתקדמים, המספקים למטופלים ההמחשה והבנה ברורה למה לצפות. זוהי דרך יוצאת מן הכלל להפחית אי וודאות וחרדה וכך מגבירים את תחושת הביטחון בטיפול.

שנית, התהליך של הצבת שתלים דנטליים דיגיטליים נחשב לפחות פולשני בהשוואה לשיטות וותיקות יותר. שימוש בניתוח מונחה מחשב מאפשר לרופא לבצע חתכים קטנים ביותר ואחר כך למקם את השתלים במקום הנכון ביותר. כתוצאה מכך אפשר להפחית את הכאב, אי הנוחות והנפיחות לאחר הניתוח. גישה מדויקת זו מובילה לזמני ריפוי מהירים יותר ולשיעור הצלחה גבוה במיוחד. 

רפואת שיניים דיגיטלית אצל ד"ר שוורץ

למי שמחפש או מחפשת טיפולי השתלת שיניים בשיטה הממוחשבת והדיגיטלית, הכירו את ד"ר שוורץ. ד"ר שוורץ, בעל הניסיון הרב בהשתלות שיניים דיגיטליות עומד לשירותכם במרפאה מתקדמת. המרפאה של ד"ר שוורץ נמצאת בחוד החנית של אימוץ הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ברפואת שיניים דיגיטלית. זו הדרך שלכם לקבל את הטיפול המתקדם, הנוח והאיכותי שרציתם. ניסיונו העשיר של ד"ר שוורץ בשימוש בטכניקות מתקדמות של הדמיה דיגיטלית וטיפול בשתלים בשילוב מחשב זוכה להערכת אין ספור מטופלים מרוצים, גם אתם מוזמנים. 

תוכן עניינים
תמונה ראשית - רפואת שיניים דיגיטלית - מרפאת השיניים דר שוורץ בנתניה

לקביעת תור חייגו 09-8355222 או השאירו פרטים

ממליצים

ניצה בובליל
קרא עוד
מרפאת ד"ר שוורץ מומלצת בחום. מקצועיות, אמינות, יחס אישי וחם. הייתי מאוד בלחץ עוד לפני שנכנסתי לטיפול. מנהלת המרפאה רינת כל כך מדהימה והרגיעה אותי. ד"ר שוורץ מקסים, הסביר לי כל דבר ברוגע ובנועם. היה לי טיפול מדהים. מחכה כבר לפעם הבאה. צוות מספר 1.
אמיר פריזנטי
קרא עוד
שירות מקצועי ומהיר. משלב טכנולוגיה חדשה בעולם כתרים וסתימות.
גיל כהן
קרא עוד
שירות מעולה ומקצועי. זמן המתנה קצר ומחיר מצוין.
תמי ינאי
קרא עוד
מרםאה איכותית ומקצועית. צוות מקצועי ומיומן. שיטות חדשניות. אמינים מאוד ומקצועיים ביותר. מומלץ בחום!!
נאור בוארון
קרא עוד
רופאים מקצועיים יחס אדיב צוות המרפאה הכי טוב שנתקלתי בו. ממליץ לכולם לטפל אצל מרפאת השיניים של ד"ר שוורץ.
אפרת בוקר
קרא עוד
ממליצה בענק על רופא מדהים ומקצועי. לא הרגשתי כאב והכי מרוצה!
שמואל אלעד
קרא עוד
יעילים ומקצועיים מאוד!
טל אלגזי
קרא עוד
דיוק ואסתטיקה!
אורלי גבאי
קרא עוד
שומעים, אנחנו אצל ד"ר סנונית הבת שלי נועם בת 16, מוכנה ללכת רק אליה, עשתה אצלה יישור שיניים וסתימה אף פעם לא מרגישים כאב. סנונית עדינה, נעימה וכל כך מקצועית. תקשיבו תבואו רק אליה באמת שהיא אלופה!!!! ד"ר סנונית הזריקה לנועם זריקת הרדמה ותוך כדי כך נועם בתי מחייכת :) אם רק הייתם מבינים כמה זה גדול שהיא לא מפחדת וואו! סנונית אלופה! ץודה רבה סנונית אהובה אנחנו בוחרים רק בך!
הקודם
הבא

מידע מקצועי

תמונה ראשית - יישור שיניים למבוגרים- מרפאת השיניים דר שוורץ בנתניה

יישור שיניים למבוגרים

למה חשוב ליישר שיניים עקומות בכל גיל? טיפולי אורתודונטיה, כלומר יישור שיניים, נחשב בעבר כמתאים בעיקר לילדים ונוער. למעשה, תיקון של מנח השיניים ומיקום השיניים

קרא עוד »

צרו קשר

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​