סילונית לניקוי שיניים

מרפאת השיניים ד"ר שוורץ
מרפאת השיניים ד"ר שוורץ

מרפאת שיניים רב תחומית ברמת פולג, נתניה

סילונית נחשבת לאחד הפיתוחים המובילים ביותר כיום בתחום השיניים והפה. הסילונית, וכפי שניתן להסיק משמה, כוללת זרם של מים בעוצמה חזקה, בעזרתו ניתן לנקות את השיניים ואת החניכיים באופן יסודי ובכך ליהנות מפתרון יעיל המשלים את הצחצוח. סילונית היא ערכה מיוחדת מבית דכוטן, שהפכה לאחרונה לאחד הפתרונות הפופולריים ביותר בארץ בתחום זה ולא בכדי. השימוש בה פשוט, קל וידידותי מאוד והתוצאות – מצוינות. היא עוזרת לשמור על בריאות החניכיים והפה ואיננה מצריכה מיומנויות מיוחדות כדי לתפעל אותה. את הסילונית המציא רופא השיניים ד"ר בנימין כהן, רופא מנוסה ומקצועי מאוד, שחיפש פתרון משלים למטופליו, כדי שיוכלו לשמור על השיניים והחניכיים שלהם.

כיצד משתמשים בסילונית

השימוש בסילונית, כאמור, פשוט וקל. את הסילונית מחברים ישירות אל ברז המים, בחדר הרחצה או במטבח, ובעזרת הצינור המיוחד שלה שוטפים את השיניים, את החניכיים וגם את הגשרים שבפה באופן יסודי וממוקד. בערכת סילונית ישנו ברז מיוחד, המורכב אל הברז הקיים. ברז המאפשר לווסת את זרם המים הדקיק שיוצא ממנו, ובהתאם לצורך. אל הברז המותקן ניתן לחבר את פיית הסילונית (בערכה ישנן שלוש פיות אישיות) ולהתחיל בשימוש באופן מידי. אפשר לעבור עם הסילונית בחלקים הפנימיים של הפה ולנקות את השיניים העליונות ואת השיניים התחתונות. הסילונית קומפקטית מאד וניתן להשתמש בה ביד אחת. הסילונית מומלצת לשימוש על ידי רופאי השיניים בישראל וכדאי להשתמש בה באופן קבוע מדי יום. היא איננה מחליפה את צחצוח השיניים בעזרת מברשת שיניים ומשחת שיניים, כי אם מהווה פתרון משלים, פתרון העוזר לשמור על היגיינת ובריאות הפה והחניכיים.

יתרונות המוצר

הסילונית מציעה יתרונות רבים, עובדה ההופכת אותה למענה מצוין למי שרוצה לשמור על בריאות החניכיים והשיניים שלו:

  • ראשית, בעזרת ערכת סילונית ניתן למנוע נסיגת חניכיים ואף לעצור את הנסיגה, במידה וכבר קיימת.
  • הסילונית מגיעה למקומות שונים בפה ומצליחה לנקות באופן יסודי מאד הן את השיניים והן את החניכיים.
  • אפשר לנקות בעזרת ערכת סילונית מתחת לכתרים וגם מתחת לגשרים והיא מהווה חלופה לחוט הדנטלי ולקסמי השיניים, ששימוש לא זהיר בהם עשוי לגרום לנזק ואף לזיהום.
  • אחד היתרונות הבולטים בסילונית הוא אופן השימוש בה. השימוש בסילונית, כאמור, פשוט מאד וקל, ההרכבה שלה מהירה וניתן לחבר אותה לכל ברז בבית.
  • אין צורך להשתמש בסילונית במשך זמן רב. בתוך מספר דקות בודדות ניתן ליהנות מהניקוי הנדרש ובעיקר גם מהתוצאות הרצויות.
תוכן עניינים

לקביעת תור חייגו 09-8355222 או השאירו פרטים

ממליצים

ניצה בובליל
קרא עוד
מרפאת ד"ר שוורץ מומלצת בחום. מקצועיות, אמינות, יחס אישי וחם. הייתי מאוד בלחץ עוד לפני שנכנסתי לטיפול. מנהלת המרפאה רינת כל כך מדהימה והרגיעה אותי. ד"ר שוורץ מקסים, הסביר לי כל דבר ברוגע ובנועם. היה לי טיפול מדהים. מחכה כבר לפעם הבאה. צוות מספר 1.
אמיר פריזנטי
קרא עוד
שירות מקצועי ומהיר. משלב טכנולוגיה חדשה בעולם כתרים וסתימות.
גיל כהן
קרא עוד
שירות מעולה ומקצועי. זמן המתנה קצר ומחיר מצוין.
תמי ינאי
קרא עוד
מרםאה איכותית ומקצועית. צוות מקצועי ומיומן. שיטות חדשניות. אמינים מאוד ומקצועיים ביותר. מומלץ בחום!!
נאור בוארון
קרא עוד
רופאים מקצועיים יחס אדיב צוות המרפאה הכי טוב שנתקלתי בו. ממליץ לכולם לטפל אצל מרפאת השיניים של ד"ר שוורץ.
אפרת בוקר
קרא עוד
ממליצה בענק על רופא מדהים ומקצועי. לא הרגשתי כאב והכי מרוצה!
שמואל אלעד
קרא עוד
יעילים ומקצועיים מאוד!
טל אלגזי
קרא עוד
דיוק ואסתטיקה!
אורלי גבאי
קרא עוד
שומעים, אנחנו אצל ד"ר סנונית הבת שלי נועם בת 16, מוכנה ללכת רק אליה, עשתה אצלה יישור שיניים וסתימה אף פעם לא מרגישים כאב. סנונית עדינה, נעימה וכל כך מקצועית. תקשיבו תבואו רק אליה באמת שהיא אלופה!!!! ד"ר סנונית הזריקה לנועם זריקת הרדמה ותוך כדי כך נועם בתי מחייכת :) אם רק הייתם מבינים כמה זה גדול שהיא לא מפחדת וואו! סנונית אלופה! ץודה רבה סנונית אהובה אנחנו בוחרים רק בך!
הקודם
הבא

מידע מקצועי

תמונה ראשית - מומחה טיפול שורש - מרפאת השיניים דר שוורץ בנתניה

מומחה טיפול שורש

טיפול שורש הוא הליך רפואי, שמטרתו העיקרית היא בעצם לטפל בזיהומים בתעלת השורש של השן. טיפול זה עוזר לנו בהתמודדות עם שיניים פגועות, ואף לעיתים

קרא עוד »

צרו קשר

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​